• Geen weekendtoeslag
  • Ervaren instructeurs
  • 7 dagen per week vliegen
  • Leuk als cadeau

Heeft u een klacht?

We hebben onze uiterste best gedaan de beste vliegscholen voor u te selecteren zodat u gegarandeerd een leuk dagje uit hebt. Graag horen we van u of er punten voor verbetering vatbaar zijn. Dus als u een klacht of opmerking heeft, stuur die dan naar ons. Vermeld aub waar en wanneer u gevlogen heeft en wat uw cadeaubon nummer was. Mail ons dan even via info@vlieglesdeal.nl of kijk op onze contactpagina.

Wat doen we met uw klacht?

Uiteraard bevestigen we de ontvangst van uw klacht per e-mail. Als het een klacht betreft over de vliegschool waar u gevlogen heeft dan leggen we daar allereerst uw klacht voor. We vragen de school om rechtstreeks contact met u te zoeken over een oplossing waarbij wij op de hoogte gehouden worden. Mocht u er niet uitkomen met de vliegschool of als er niet op een redelijke termijn gereageerd wordt dan schieten wij uiteraard te hulp. Alle klachten die betrekking hebben op onze eigen dienstverlening nemen we natuurlijk zelf direct in behandeling.

Geschillencommissie

Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop we de klacht afgehandeld hebben dan kunt u het als geschil voorleggen bij de Geschillencommissie Webshop. De precieze procedure hiervoor kunt u vinden in artikel 17 van onze algemene voorwaarden.