• Geen weekendtoeslag
  • Ervaren instructeurs
  • 7 dagen per week vliegen
  • Leuk als cadeau

Ben je niet tevreden?

We doen iedere dag onze uiterste best om je tevreden te stellen. Ben je desondanks toch niet tevreden over de vliegles die je hebt beleefd? Laat voorop staan dat we dat vervelend vinden om te horen en dat we er alles aan zullen doen om je alsnog tevreden te stellen. Vermeld in je klacht of opmerking het vliegveld en de datum waarop je hebt gevlogen. Mail ons via info@vlieglesdeal.nl of kijk opĀ onze contactpagina.

Wat gebeurt er met je klacht?

Allereerst bevestigen we de ontvangst van je klacht. We zullen hierna de betreffende vliegschool contacteren en hen vragen om tekst en uitleg te geven. Deze uitleg zullen we je natuurlijk laten lezen. Als dit niet voldoende is, dan zullen we vervolgens kijken of er nog meer gedaan kan worden. Maar de ervaring leert dat we zelden klachten krijgen, gelukkig.

Geschillencommissie

Mocht je niet tevreden zijn over de manier waarop we de klacht afgehandeld hebben dan kan je het als geschil voorleggen bij de Geschillencommissie Webshop. De precieze procedure hiervoor kan je vinden in artikel 17 van onze algemene voorwaarden.